יש הרבה מאוד סוגים של תוספי תזונה ממותגים מוכרים יותר ומוכרים פחות.

תוסף תזונה יכול להמכר בזול דרך חנות אינטרנטית כי נחסכות העלויות הגבוהות של חנות אמיתית.

בבניית חנות לתוספים כדאי להשקיע בממשק שיאפשר קניה מהירה ונוחה עם כל המידע הנדרש.

קידום של ויטמין סי למשל יצריך מתן הסברים על התוסף.

כדאי לסדר את החנות בצורה שיהיה קל לנווט בה וגם קל לקנות בה.

החנות צריכה להיות עם קידום אורגני קבוע על ידי הוספת תכנים וקישורים.

כך למשל הסבר על התכונות של כורכומין או על נטילת ברזל נוזלי

מומלץ גם לבצע קידום ממומן בגוגל ברשת החיפוש לביטויים המדוייקים כך שמי שמחפשים מוצר מסוים יגיעו בדיוק לדף שבו יש את המוצר ושם יקנו אותו.

גם לעשות רימרקטינג שהיא מודעה רודפת.

בפרסום בפייסבוק אפשר להגיע לקבוצות מסוימות.