מרכזיות לעסקים על ip ועל ענן

 

למה צריך מרכזיית טלפון לעסק?

לכל עסק שיש לו כמה עובדים ורוצה להיות זמין כדאי להתקין מרכזית טלפון.

היום לעומת פעם מרכזיות הטלפון כולן ממוחשבות ומבוססות על כתובת אינטרנט ip

ועל שימוש בענן.

שימוש בקו טלפון רגיל או סלולר כרוך במגבלות כי במקרים רבים של עסקים נותני שירות אפשר לפספס שיחות ולקוחות פוטנציאליים.

במרכזיה קל מאוד להקפיץ שיחות מטלפון שלא עונים בו לאחד שכן, לקחת הודעות ולהקליט שיחות.

כל זה חיוני כדי לא לאבד לקוחות ופניות פוטנציאליות.

לעסקים שיש להם שירות לקוחות או נציגי מכירות מרכזיה חכמה יכולה להציע יותר למשל:

זיהוי של לקוחות מועדפים או לקוחות בעייתיים עם העברה שלהם לנציגי שירות מתאימים.

בקרה על השיחות של אנשי המכירות והנציגים וכך שיפור השירות והמכירות.

השיחות נשמרות בענן באינטרנט ואפשר בעת הצורך לשלוף אותן מכל מקום ולהאזין להן.

אפשרות ליצירת תפריטים מותאמים ולשינוי שלהם לפי צורך במהירות עם הפניה לשלוח מתאימה.

אפשר להפוך כל מכשיר סלולרי לשלוחה של המרכזייה.

מרכזיה לעסק זה משהו חיוני ולכן כשבוחרים ספק למרכזיה כדאי לבחור בספק אמין שייתן שירות ומענה על כל בעיה במהירות על מנת שהעסק יוכל לתפקד טוב.

מרכזיות מתאימות לעסקים קטנים כמו למשל משרד עורכי דין עם כמה שלוחות, משרד רואי חשבון, חברות פרסום וכדומה וגם לחברות גדולות יותר עם כמה מחלקות שמחדברות בינהן והחוצה.

רונן כרמון

רונן כרמון

בלוגר שמסקר עסקים